Contact

Voor vragen kunt u contact met ons opnemen via het Contactformulier

Klachtenafhandeling

Hoe wordt uw klacht door ons verwerkt?

Wij hechten veel waarde aan kwaliteit en service gerichtheid, wij willen dat u tevreden over ons bent. Daarom doen wij er alles aan om uw klacht naar tevredenheid op te lossen en af te handelen. Wij zien uw klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie te verbeteren.

Wanneer u niet tevreden bent over de verzending, de afhandeling van uw bestelling of de manier waarop wij u te woord hebben gestaan, dan kunt u over deze afhandeling een klacht indienen.

U kunt uw klacht indienen door naar het klachtenformulier te gaan of schriftelijk een klacht versturen naar:

Franke Nederland B.V.
T.a.v. Klantenservice
Postbus 157
5700 AD Helmond

Na ontvangst krijgt u een bevestiging en zullen wij binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie op uw klacht geven.

"Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht?
Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
 
Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

© Franke Nederland. Alle rechten voorbehouden.

Product toegevoegd

Het product is toegevoegd aan uw winkelwagen.
Wat wilt u nu doen?